15 Minutes Extreme



15 Minute Extreme Workout

Cíl: během 15 minut odcvičit co nejvíce kol těchto cviků

15x Snowboarder
15x V-Crunch

(moje skóre: 15 kol)


Snowboarder

V-Crunch

***
Zuzka tento workout znovu natočila a odcvičila 30. prosince 2009
video můžete stáhnout zde

Komentáře

  1. Vypadá to úplně snadně, ale nohy mě potom bolely ještě dva dny. Chyběly mi 4 crunche a měla bych 18 kol.

    OdpovědětVymazat
  2. Toto cvičenie je všetko možné, aj nemožné, len nie jednoduché :-D Pre mňa trošku nudné, keďže sú tam len dva cviky. Ale inak 16 kôl, mám čo doháňať do Kláry :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já schválně makám co nejvíc, ani pauzy nedělám, jenom abych porazila Zuzku. A o to víc mě pak žere, že nevypadám ani z půlky tak dobře jak ona, i když jsem jakoby "lepší." Takže to vůbec není o tom, jestli uděláš o pár cviků víc. Ona má děsně pevnou vůli a v tom jí nemůžu nikdy konkurovat. Zkoušela jsem její 30denní výzvu bez sladkostí a vydržela jsem to 3 dny

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem si po skvělým ranním běhu dala ještě tohle.. :D Myslím, že jestli teď hned neumřu, tak budu naopak celej den nabytá energií.. :D
    Moje skóre - 16 kol a 8 vteřin zbylo..

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle workout se mi moc líbil... prostě jednoduchej, ale na konci už jsem si říkala stopkám "píííípeeeej" :D

    OdpovědětVymazat
  6. 14 nebo 15 a nohy jsem cítila ještě dva dny :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!