Abs & Cardio Workout



Abs Core Cardio Workout

Cíl: co nejvíce kol během 15 minut
Potřeby: voda, podložka, švihadlo

50 Jumping Jacks přes švihadlo
30 V-Crunches & Side V-Crunch

(moje skóre: 6 kol a 10 V-crunches)



***

Jumping Jacks

V-Crunch

Side V-Crunch

Komentáře

  1. Tenhle workout jsem zkoušela před nedávnem a bohužel jsem zjistila, že já a švihadlo už si nerozumíme tak jak před lety. Takže místo švihadla jsem si dala normální jumping jacks a držet nohy celou dobu nad zemí se mi dařilo taky jenom první tři kola. Skore: 5 celých kol a 10 jumping jacks

    OdpovědětVymazat
  2. proboha jak se dělá ten jumping jacks přes švihadlo? koupila sem si kvůli Zuzce švihadlo :-D a ted nevim jak na to.. vypadá to tak jednoduše u ní, a já se jen plantám:-/

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, já dělala menší ty skoky prostě :) ne tak nohy od sebe, a ruce musím mít víc od těla, abych si udělala prostor :D Taky mi to prvně přišlo divné, ale dá se to naučit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj chce to mensi skoky nez clovek chytne grif ja se taky ze zacatku motala jak nudle v bande:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!