Balance, Strength, Agility



Balance, Strength, Agility

Cíl: v co nejkratším čase odcvičit 4 kola následujících cviků

20 Jump Squat with Diagonal Touchdown
15/15 Skaters
20 Reptiles
20 One Leg Hop Kick


***

 Jump Squat with Diagonal Touchdown

Skater


Reptile


 One Leg Hop Kick

Komentáře

  1. Lehoučký workout, ideální pro začátečníky. Moje skore: 15:39. Asi je to jeden ze Zuzčiných oblíbených, protože ho pak přejmenovala na Fierce a cvičila ještě několikrát

    OdpovědětVymazat
  2. Klari, a já si byla jistá, že jsem ho zařadila do snadnějších :) protože ty její začátky jsou opravdu o něčem jiném :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, já bych si na ZWOW netroufla, ale workouty z bodyrocku jsou kolikrát jednodušší než třeba půlhodinka s Jill. A nejlepší motivace je porazit Zuzku ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem zjistila, že jsem pěkný břídil... :) Mám odcvičeno pár měsíců s Jill a Bobem, tak jsem teď zkusila Zuzku a...ufff :) Já málem nedala ani ta 4 kola! Bože...jsem udýchaná ještě dvacet minut po odcvičení..Ale já se nedám! :) Mám co zlepšovat, jednou to dám levou zadní. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sunny neboj ono jde o zvyk za chvili budes zuzce konkurovat:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dala jsem čtyři kola, umírám, ale ten čas... děs běs. Vždy jsem se zasekla na dlouho u Reptiles, a od třetího kola jsem měla problém udržet rovnováhu. Příště to bude lepší ;-)
    Jsem na sebe hrdá, muj první workout (ten minulý) jsem nedotáhla dokonce, tento jsem dala :)

    OdpovědětVymazat
  7. mimochodem - podobně jako Sunny mám za sebou 4 měsíce s Jill, Bobem a rutinou, a teď mám pocit jako bych cvičila poprvé :D

    OdpovědětVymazat
  8. šikovná Jarmilo :))) vidíš, a teď to bude pořád lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jari, já začla až v pěti nebo šesti měsících po Jill a Bobovi :D a též jsem chcípala jak šnek na suchu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja zacinala po 3 mesich s rutinou a zuzka mi natrhla .....:D
    Ale tak chce ro vydrzet a ono to prijde:)

    OdpovědětVymazat
  11. effi effina díky za důvěru :) Dneska ho zkusím znovu, třeba to bude o něco lepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pekny workout. Jednoduche cviky, ale velice ucinne. Druhy den jsem citila zadek a i trochu vnitrni stehna. Urcite sem tam zopakuju. Cas 13:59

    OdpovědětVymazat
  13. 19:23, žádnej heroickej výkon :D
    Hlavně ale že mě cvičení zase nakoplo (teda dneska už i dokoplo :D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!