Bánánovo-ořechový dort


Banana Nut Cake Recipe

Zuzka: tento koláč určitě uspokojí vaše chutě. Je bohatý na bílkoviny a obsahuje relativně málo sacharidů. Je prima mít takto podobnou svačinku přichystanou v lednici, kdy nemáte možnost začlenit do svého jídelníčku zeleninu, ovoce a proteiny z jídla. Můžete si také dát kousek tohoto koláče jako svačinu po workoutu nebo kdykoli máte prostě nekontrolovatelné chutě. Tenhle koláč určitě nemůže konkurovat těm ze Starbucksu, ale zajisté budou lepší náhradou, pokud vám jde spalování tuku.  

 Potřete plech ve kterém budete koláč péci olivovým olejem.

Vejce, banán a cottage cheese dejte do mixéru.

 Rozmixujte tyto tři ingredience až do hladké směsi

Rozmixujte všechny suché přísady na prášek: 50 g ovesných vloček, 50 g oříšků, dávku proteinu, kypřící prášek/sodu, stevii/sirup

Prášek přidáme do mixéru ke směsi z banánu a smícháme.

Rozprostřete na plech a pečte 15-20 minut.

Dobrou chuť a nezapomeňte se rozdělit :)

Komentáře

  1. Akorat sme ho vcera dojedli:) mam rada tyhle rychly veci - smichat, umixovat a je to:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to úplne božsky! :* Len u nás sa nikde nedá zohnať proteín a pochybujem, že by mi ho rodičia niekedy objednali =/ Nevieš, či by sa ten proteín nedal niečím nahradiť, či ho tam môžem nedať vôbec?

    OdpovědětVymazat
  3. Cerys, kdybych neměla protein, asi bych to nahradila celozrnnou moukou, jinak mě nic jiného nenapadá, i když to má trošinku jiné nutriční hodnoty, tak co se týče konzistence, tak asi to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden z nejlepších koláčů co se zdravějších variací týče! Mňam! Hned jsem se na spinning (a následný kousek koláče) těšila mnohem více. A pak si přidala ještě hodinku běhu (že je u nás po dešti tak krásně a že si pak mohu vzít znovu - přeci po tréninku, že? :)) )

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Mohu se zeptat na dávku proteinu? Kolik mám počítat-kdybych chtěla nahradit moukou? A jaká teplota pečení? Děkuji za rady. Už se těším až ho zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pri každom proteíne je odmerka, ktorá vychádza tak na cca. 30g. Tak neviem, asi takým množstvom aj nahradiť múkou. Ja som ho piekla na 180°C. Mám doma presne taký malý plech, ako má Zuzka, ale ten koláčik bol asi len tak na 1cm vysoký, tak neviem, či to tam má byť, alebo ja som robila niečo zle :D Inak asi polovička skončila v koši, nejak extra mi nechutil :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, mám odměrku asi 25g, zkusím to. Napadlo mě, udělat to jako muffiny, tak uvidím jak to vyjde. Jinak děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tie muffiny je veľmi dobrý nápad :) Potom daj vedieť, ako ti to chutilo a či stačilo toľko múky :) Inak akú múku dávaš? Lebo ja som rozmýšľala, že možno mi to nechutilo práve kvôli tomu proteínu, lebo ten čo mám doma, má dosť umelú chuť :D

    OdpovědětVymazat
  10. Příští týden vyzkouším. Dám celozrnnou, jak doporučila Nikki. Já mám nějaký čoko protein, dobrý i s vodou, možná to bude tím. Zkusím časem obě verze a pak dám vědět jak to dopadlo ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!