Hot, Fit & Tight + Coffee Talk



Hot, Fit, Tight Workout

Cíl: během 16 minut odcvičit co nejvíce opakování těchto cviků. Na každý cvik připadají 4 minuty, intervaly 10 vteřin pauza, 30 vteřin cvik (po každých 4 minutách je možnost si na chvíli odpočinout, než se pustíte do dalšího intervalu dalšího cviku)
Potřeby: dip station, podložka

Dynamic Squat
Reversed Push Up
Dive Bomber
Prisoner Get Up

Zuzka: Ahoj všichni, za chvíli se vrhnu na svůj workout, jako vždy si dávám před cvičením kávu a dnes bych vám chtěla říct novinky ohledně mého jídelníčku. Protože vy, kteří mě sledujete víte, že jsem se před 3 měsíci stala vegetariánkou a chtěla bych se s vámi podělit o zkušenosti, změny, které jsem zaznamenala.
Některé změny byly pozitivní. Některé byly bohužel negativní. Takže začnu nejdříve s těmi pozitivními. Když jsem s tímto životním stylem začala, pocítila jsem vesměs okamžitý posun, co se týče energie. Nedá se to popsat, ale užívala jsem si to. Cítila jsem se lehce, plná energie, tím nechci říct, že jsem předtím nic takového necítila, ale tohle bylo zkrátka jiné, a to se mi líbilo. Je jistě spousta dalších důvodů, proč se mi líbí být vegetariánka, není to jen ve spojení s fitness. To je ale jiná věc. 
Nicméně později jsem začala pociťovat jakési negativní výsledky tohoto stylu stravování. Zjistila jsem, že je mnohem obtížnější zachovat si svalovou hmotu. Trénuji pořád stejně náročně, jako jsem trénovala a začínám si všímat, že moje svalstvo pomalinku ochabuje. A z toho moc šťastná nejsem, protože já jsem člověk, který ty svaly chce mít, svaly jsou také motorem pro spalování tuku, pokud máte svaly, je mnohem snadnější spalovat tuk ve vašem těle, takže vypadáte štíhlejší. 
Takže, ráda bych získala své svalstvo nazpět, ale nechci se vracet ke konzumaci masa kvůli mnoha důvodům. Takže teď mám dilema a začínám přemýšlet o výživových doplňcích. Což je zase něco, čeho jsem se vždycky vyvarovala, protože jsem věřila, že veškeré živiny dokážete získat v jídle, které jíte. Ale to bylo v době, kdy jsem jedla maso. A teď si opravdu myslím, že budu potřebovat nějaké proteinové doplňky. 
Momentálně studii na další certifikát u ISSA, už mám od nich certifikát osobního trenéra, a oni věří, že lidé, kteří hodně trénují, by měli proteinové doplňky používat. Takže si to teď pročítám, ale zároveň bych ocenila, zda vy máte nějaké rady, tipy, z vaší vlastní zkušenosti s proteinovými doplňky. Nechci to uspěchat, chci najít to nejlepší, co se nabízí. Dělám to pro své tělo a já mám své tělo ráda, a chci pro sebe to nejlepší. Vím, že všechny proteiny si nejsou rovny a na to si chci dát pozor. 
A to je vše, já si dopiju svoji mega kávu a ukážu vám dnešní workout.


***

 Dynamic Squat

Reverse Push Up

Dive Bomber

Prisoner Get Up

***


Zuzka si stejný workout odcvičila také 28. prosince 2010, cvičební video zůstalo stejné, ale byl k němu dotočen kratší příspěvek.

Zuzka: Ahoj všichni, dnes si odcvičíme již druhý workout tohoto týdne, tento týden překonávám své staré osobní rekordy, dnes budu tedy cvičit opět jeden ze svých starších workotů, ale z nějakého důvodu jsem si posledně nepoznačila svoje skóre. To byla pěkná blbost, teď nevím, jak se mi vedlo. Je fakt důležité, abyste si své rekordy psali. Takže tenhle workout znovu odcvičím a tentokrát si svoje výsledky zapíšu, raději rovnou na blog do příspěvku, abych příště věděla, jak se mi dařilo. 
Vy můžete dělat to samé, pište své rekordy do komentářů, kdybyste náhodou ztratili svůj cvičební zápisním, můžete se vrátit na stránku a najít to ve svém komentáři, a uvidíte, že "aha, zvládl jsem to za 11 minut" :))
Na tento workout budete potřebovat časovač, podložku a dip station. Já si teď zacvičím, ale vy se podívejte, jak se mi dařilo minule, když jsem jej cvičila :)


***


Naposledy se Zuzka k workoutu vrátila ještě 25. října 2011, to už se blížil její konec v působení Bodyrock.tv.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!