One Legged Gypsy Saturday


One Legged Gypsy Saturday

Cíl: během 16 minut odcvičit co nejvíce kol následujících cviků

25/25 One Leg Wall Sit Pulses
10/10 One Leg Crawl
25/25 One Leg Sit Up
25/25 One Leg Deadlift


***



One Leg Wall Sit - postavte se zády ke zdi a sedněte na úroveň, aby stehna byly paralelně se zemí. Záda jsou rovně se zdí, kolena stejně daleko jako vaše kotníky. Ramena dolů, vypnutá hruď, zatáhnout břicho. Jednu nohu natáhněte před sebe, ohněte chodidlo. S nataženou nohou uděláme 25 malých pohybů nahoru a dolů. Vyměňte nohy.


One Leg Crawl - úvodní pozice je první obrázek, ohněte se v pase, ruce na zem před sebe a zvedneme jednu nohu. Rukama se začneme posunovat dopředu, zapojte břišní svaly. Dostaneme se až do plank pozice, noha stále zvednutá. Vracíme se zpět. Tohle je jedno opakování. Udělám 10 na každou nohu. 

One Leg Sit Up - lehneme si na záda, jednu nohu pokrčíme, druhou držíme na zemi. Zvednutou nohu zvedneme, nataženou, snažíme se nekrčit koleno, ruce natažené za zády. Sedneme si a snažíme se chytnout chodidla. Děláme vše proto, abychom nekrčili koleno. Vracíme se zpět na zem. Opakujeme 25x, pak druhá noha. 

 One Leg Dead Lift - postavíme se, ohneme jednu nohu. Držíme rovnováhu. Ohneme se dopředu v pase. Koleno mírně pokrčíme. Snažíme se prsty dotknout země. Jakmile se dotknete země, vracíte se s rukama nad hlavou zpět. 

Komentáře

  1. Tenhle byl jeden z mojich prvních, takže jsem udělala jenom dvě kola, ale fakt se mi líbil. Video jsem bohužel taky nikde nenašla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som ho tiež cvičila ako prvý, a tiež som urobila len dve kolá, plus ešte nejakých 10 sekúnd som si musela predĺžiť na dokončenie posledného cviku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, toto video nadješ na youtube pod názvem Full body workout - core and abs

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!