Poker Face Workout


Poker Face Workout

Cíl: během 20 minut odcvičit co nejvíce opakování následujících
cviků. Intervaly 10 vteřin pro pauzu, 50 vteřin pro cvik
Potřeby: sandbag, podložka, dip station

Dynamic Surfer
Round Kick & Knee Crunch (levá noha)
Round Kick & Knee Crunch (pravá noha)
1-2-3 Push Up
Ninja Jump & Sandbag Pick Up
-------------------------------------------
celý okruh opakujeme 4x



***

Zuzka: je 14. prosince, to znamená, že máme nějakých 16 dní do Nového roku. Vy víte, co normální lidi běžně během vánoc dělají. Mám na myslí normální lidi, ne my v BodyRocku. Přejídají se během vánoc. Ale my ne! Protože my budeme pouze ochutnávat. Nemusíte různé cukrovinky eliminovat ze svého vánočního stolu, je to prostě součást vánoc, chceme si toho užít, ochutnat, to je fajn, ale my nejsme prasátka, nebudem si tím cpát plnou pusu a tloustnout přes vánoce. Ne. My ani nebudeme zapomínat na naše workouty, ani tloustnout. Nechceme, aby se nám to usadilo v břichu, ani v zadečku. 
Takže dalších 16 dní se budeme opravdu snažit. Nebudeme brát Vánoce jako výmluvu, že se můžeme přecpat nezdravým jídlem. Nebo čímkoli. Nebudeme se vůbec přecpávat. Nebudeme se cpát ani cukry, čokoládami, buchtami, prostě ne. 
Buďte silní. Říkáte, že je to těžké. Sedět kolem lidí, kteří jí opravdu kvanta jídla. A vy jste jediní, kdo si sotva vezme. Ale opak je pravdou. Vy jste ti silní. Silní zanechat všechny ty věci na stole. Budete se pak cítit mnohem lépe a být druhým ve skutečnosti příkladem. A to je mnohem lepší. A až si z vás budou dělat srandu, vy si z nich můžete udělat srandu později na pláži :)

Dynamic Surfer (jak na cvik?)

Round Kick & Knee Crunch (jak na cvik?)

1-2-3 Push Up (jak na cvik?)

 Ninja Jump & Sandbag Pick Up (jak na cvik?)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!