Extreme Workout Challenge 2



EXTREME WORKOUT CHALLENGE

Cíl: Odcvičit co nejvíce kol za 20 minut

20 Forward Lunges (with clubbell)
20 Sumo Jump Squats
5 Dive Bombers

Komentáře

  1. Nemám clubbell, a tak jsem používala klasickou pětikilovou činku a nic to podle mě nezměnilo ;) Strašně šíleně mě druhý den bolely stehna!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuu, cvičila jsem to už někdy dřív a myslím, že jsem byla lepší Zuzka, dokonce myslím, že jsem snad začínala 8 kolo...ale nezapsala jsem si to, takže abych nekecala :D
    Ále včera jsem ho cvičila a Jump Squats jsem si vytunila, šla jsem až úplně dolů do takového toho dětského dřepu s pětilitrovým balerem v ruce. A řeknu, pět skoků vždycky a musela jsem vydechnout. Takže těch 20 kousků jsem vždycky měla na čtyři a nohy mě bolely a jak, no a jak bolí teď :D
    Tímto tylem jsem dokončila přesně 5 kol:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte v BodyRocku

Skořicový toust a sladká jogurtová miska

My Buns Hurt!